نوشته شده توسط : nicetome

مبدأ تاریخِ چیست؟
منظور از مبدأ تاریخ، زمان وقوع حادثه‌ای است که ملتی آن را برای خود مبدأ قرار داده‌اند و زمان را با آن می‌سنجند.
مهم‌ترین مبادی تاریخ مردم جهان عبارتند از:
سال خورشیدی: برابر است با 365 روز و 6 ساعت که زمان گردش کره زمین به دور خورشید است. سال شمسی (خورشیدی) مخصوص کلدانیان بوده که بعد از بین رفتن کلدانیان، ایرانیان آن را معمول کردند.

 

 تاریخ امروز ایران,تاریخ امروز میلادی,تاریخ میلادی امروز,تاریخ امروز و مناسب های امروز,تاریخ امروز


 سال کبیسه: سال خورشیدی را 365 روز محاسبه می‌کند و 6 ساعت باقی مانده را روی هم جمع کرده و هر چهار سال یک‌بار (24 = 4 * 6) یک روز به سال اضافه می‌کنند (366 روز) و آن را سال کبیسه می‌نامند.


سال قمری: که آن را هلالی هم می‌گفتند، یعنی مدتی که قمر (ماه) از هلال یک دور خود را در مدت 29 روز و 12 ساعت و 43 دقیقه می‌پیماید. یک سال قمری 354 روز است.
مبدأ سال شمسی و سال قمری، هجرت حضرت رسول اکرم (ص) از مکه به مدینه است که این واقعه مهم را مبدأ این دو تاریخ قرار داده‌اند.


سال مسیحی یا میلادی: مبدأ آن تاریخ تولد حضرت مسیح است. ولادت مسیح، سه‌شنبه، 25 کانون اول، برابر با 311 تاریخ اسکندری است.


سال یزدگردی: این سال بعد از اسلام مرسوم شد و مخصوص پارسیان بود. مبدأ آن جلوس یزدگرد در روز سه‌شنبه 22 ماه ربیع‌الاول سال یازدهم قمری، برابر ما (جزیران رومی) یعنی سال 993 رومی یا اسکندری برابر با 16 ژوئن 632 میلادی است که 365 روز حساب می‌شد.


سال رومی یا اسکندری: مبدأ آن روز دوشنبه سال 312 قبل از میلاد که مصادف با ابتدای سلطنت نیکانو، جانشین اسکندر است. بعضی می‌گویند چون علمای اسکندریه پایه‌گذار آن بودند، به این نام مشهور شد . ما‌ه‌های آن عبارتند از: کانون دوم (31 روز) ـ شباط (28 روز) ـ آذار (31 روز) ـ نیسان (30 روز) ـ ایاز (31 روز) ـ حزیران (30 روز) ـ تموز (31 روز) ـ آب (31 روز) ـ‌ایلول )30 روز)‌ ـ تشرین اول (31 روز) ـ تشرین دوم (30 روز) ـ کانون اول (31 روز)
این ماه‌ها را عبرانیان متداول کردند.

 تاریخ امروز ایران,تاریخ امروز میلادی,تاریخ میلادی امروز,تاریخ امروز و مناسب های امروز,تاریخ امروز

سال جلالی: این را تاریخ ملک‌شاهی یا سلجوقی یا فارسی می‌گویند و مبدأ آن روز جمعه، دهم ماه رمضان 471 هجری قمری، مطابق با پانزدهم آذرماه 1295 رومی و سال 1078 میلادی است. این تاریخ در زمان ملک‌شاه سلجوقی مرسوم شد و جمعی از علما مانند حکیم عمر خیام، ابوالمظفر اسفزاری، میمون بن نجیب واسطی، خواجه عبدالرحمن خازنی، دعوت شدند و با کوشش عمر خیام تدوین و به تقویم جلالی مرسوم شد.


* نام سال‌ها: ترکان ابیغوری برای هر سال نام حیوانی را نهاده بودند که ایرانی‌ها نیز به تدریج از آن‌ها استفاده کردند. این اسامی عبارتند از: موش، گاو، پلنگ، خرگوش، نهنگ، مار، اسب، گوسفند، میمون، مرغ، سگ، خوک.

با حفظ این شعر حافظ می‌توانید نام سال‌ها را به خاطر بسپارید:
موش و بقر و پلنگ و خرگوش شمار
زین چار چو بگذری نهنگ آید و مار
آن‌گاه به اسب و گوسفند است حساب
همدونه و مرغ و سگ و خوک آخر کار


برای تشخیص این که هر سال با کدام یک از این نام‌ها مطابقت دارد، از سال خورشیدی عدد 6 را کم کنید، حاصل را بر 12 تقسیم کنید، عدد باقیمانده‌ی این تقسیم را که حتماً کمتر از 12 است در نظر بگیرید، از شماره‌ی یک از موش شروع به شمردن کنید، نام هر حیوانی با عدد باقی‌مانده مطابقت کرد، سال همان حیوان است.


روش تبدیل سال‌های خورشیدی و قمری به یک‌دیگر:
برای تبدیل سال خورشیدی به قمری آن را در عدد 11 (اختلاف بین روزهای خورشیدی و قمری) ضرب کرده و حاصل ضرب را به 354 (تعداد روزهای سال قمری) تقسیم کنید.

عدد حاصل را با سال خورشیدی جمع کنید، سال قمری به دست می‌آید.


و برای تبدیل سال قمری به خورشیدی آن را در عدد 11 ضرب کرده، حاصل‌ضرب را به عدد 365، تعداد روزهای سال خورشیدی، تقسیم کنید. عدد حاصل را از سال قمری کم کنید تا سال خورشیدی به دست آید.


برای تبدیل سال خورشیدی به میلادی:
عدد 621 را به سال خورشیدی اضافه کنید، سال میلادی به دست می‌آید. اگر 621 را از سال میلادی کم کنید، سال خورشیدی به دست خواهد آمد.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nicetome

فروردین: شما امروز تقریبا برای انجام دان هر کاری آمادگی دارید، اما بعد از دادن جواب مثبت به شک می‌افتید! شاید دلیل  شک شما این باشد که نسبت به سختی‌ها و مشکلات کارتان اطلاعات خیلی زیادی دارید. یا شاید موقعیتهای قبلی به یادتان آمده که شما بدون فکر و انگیزه تصمیم می‌گرفتید و بعد به دردسر افتاده و اوضاع را خراب تر می‌کردید! داشتن کمی‌خویشتن داری برای داشتن روزی خوب و آرام کفایت می‌کند!.

اردیبهشت: شما احساس می‌کنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش  توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی و به نحو موثری وقت بگذارید. مطئمن شوید که قبل از اینکه افراد خاص زندگی تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برایتان اهمیتی ندارد, شما توجه  و عشق خود را بهشان نشان داده‌‌اید. پس همین امروز از کسانی که دوستشان دارید قدردانی کنید.

خرداد: شما عاشق این هستید که یک روز کامل را با بی خیالی و خوشگذرانی بگذرانید! اما همه چیز آنطوری که شما انتظار  دارید پیش نمی‌رود! زیاده خواهی که باعث شکست و ناامیدی تان می‌شود کار خیلی راحتی است. ایده‌ها و آرزوهای جاه طلبانه به دلیل مغایرت داشتن با حقیقت تلخ و واقعی قابل مدیریت کردن نیستند. پس بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب سد راهتان شده و در نیمه راه متوفقان کنند، خودتان دست از جاه طلبی بردارید.

تیر: شما راحت تر هستید که برای نشان دادن عشقتان به جای دادن هدیه‌های گران قیمت و ایما و اشاره، با مهربانی و توجه  کردن به فرد مورد نظرتان این کار را بکنید. اما امروز کمی‌ متفاوت تر عمل کرده و در مهربانی و عشق ورزیدن زیاده روی می‌کنید. شما به قدری طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه می‌کنید که آرزو می‌کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشید!! الان اصلا لزومی ‌ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.

مرداد: امروز از وسوسه‌ها دوری کنید که روز ناراحت کننده ای نداشته باشید! برای اینکه اگر زیادی ریسک پذیر باشید ممکن  است فقط شخصی که خیلی دوستش دارید را از خودتان برنجانید. این مشکلی واقعی است که از میزان فعالیتهایتان می‌کاهد، برای اینکه ظاهرا همه چیزها برای شما مهم تر از این مشکل هستند و به نظر می‌رسد که شدت احساسی شما از رفتار‌های افراطی حمایت می‌کند. بااین حال وقتی به اواسط هفته نزدیک تر می‌شویم, شما آرزو می‌کنید که ای کاش همه رازهایتان را فاش نکرده بودید! فراموش نکنید که لازم نیست همه رویاها و خیالات خود را با دیگران در میان بگذارید.

شهریور: شما خودتان به این درک رسیده اید و فهمیده اید که از موضوع و مسئله ای مربوط به گذشته زندگی تان فرار می‌کنید.  اما مشکل این است که عقل و منطق نمی‌تواند جایگزین عمل شود. از نظر تئوری شما می‌دانید که چه می‌خواهید. اما در عمل هنوز درگیر این هستید که بفهمید در رابطه تان با دیگران چه جور آدمی‌ هستید و در نتیجه خودتان را محدود کرده اید. شجاع باشید و تمام امکاناتی که قبلا بهش فکر نمی‌کردید را مجسم کنید. باور داشته باشید که هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد، پس همانگونه خواهد شد!

مهر: امروز هدیه ای که می‌توانید به دوستانتان بدهید این است که بهشان نشان بدهید چگونه می‌توانید با همدیگر ساعتهای به  یاد ماندنی ای داشته باشید! اما برای رسیدن به این خوشی بهترین راه این نیست که در موردش صحبت کنید. از این مثال پیروی کنید؛ با انجام دادن کارهایی که حس خوبی بهتان می‌دهد و لذت بردن از کار کردن توانایی‌های خود را نشان دهید. اگر تسلیم شده و عقب نشینی کنید, آن وقت میدان را به حریف واگذار کرده اید و نشان می‌دهید که از توانایی کمتری برخوردارید. فرصتها را بقاپید؛ افراد دیگر نیز از شما تبعیت خواهند کرد.

آبان: امروز به شدت نیاز دارید که تنها باشید، اما تا موقعی که وظایفتان را به طور کامل انجام نداده اید، شاید نتوانید در خلوت  خودتان تنها باشید. البته شما بیشتر از اینکه به فکر خودتان باشید، به فکر عمل کردن به قولهایتان و کمک کردن به دیگران هستید. خیلی عجیب است! شما دوست دارید یکدفعه جهش داشته باشید، کارهای لازم را انجام دهید و بعد یکدفعه عقب نشینی کنید! خوشبختانه شما می‌توانید دو روش متفاوت را تجربه کنید، پس از کارتان عقب نشینی نکنید!

آذر: اگرچه شما فهمیده اید که تبعیت کردن از قانون لازم است، اما هنوز هم در ذهتان دوست دارید کارهایی انجام دهید که با قانون مغایرت دارند! حالا شما نمی‌توانید جلوی چنین تمایلات هیجان انگیزی را بگیرید. شما انقدر هیجان زده شده اید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط!! پس همین الان دست به کار شده و خطر کردن را بپذیرید، افکار فیلسوفانه خود را برای بعد بگذارید.

دی: امروز شما می‌خواهید همه اطرافیانتان بفهمند که شما چقدر هوشیار بوده و حواستان جمع است، شما حسابی خودتان را  به زحمت انداخته و هر کاری می‌کنید تا آنها عمل شما را ببینند. سهیم کردن افرادی که بهتان نزدیکند در روند و پیشرفت کاریتان نشاط آور و روح افزا می‌باشد، اما اگر در مورد کارهایی که انجام می‌دهید ناممطئن باشید، به تدریج کارهایتان پیچیده تر می‌شود. نگران عکس العمل افراد دیگر نسبت به رفتار متناقض خود نباشید. فقط به حس خود اطمینان کنید و بدانید که شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

بهمن: شما امروز زیاد صبور نیستید! چرا که افراد دیگری هستند که نیازمند توجه و مراقبت بیشتری بوده و در اولویت قرار دارند.  شما از وقتی که فهمیده اید که تنها فرد در میدان بازی نیستید، نمی‌فهمید که چرا برخی از مردم موقعیت خود را بیش از اندازه بزرگ می‌کنند! باهمه این احوال الان بهتر است که به خاطر داشتن صلح و آرامش با افراد دیگر مخالفت نکنید.

اسفند: شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی‌دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می‌کند.

فال روزانه 2 امروز روز تولد 

فال روزانه 2 امروز تولد 

فال روزانه امروز تولد 

فال روزانه امروز روز تولد 

فال روزانه شنبه امروز روز تولد

فال روزانه یکشنبه امروز روز تولد

فال روزانه دوشنبه امروز روز تولد 

فال روزانه سه شنبه امروز روز تولد

فال روزانه چهارشنبه امروز روز تولد

فال روزانه پنج شنبه امروز روز تولد

فال روزانه جمعه امروز روز تولد

فال روزانه امروز تولد تلگرام
فال روزانه امروز تولد آکاایران
فال روزانه امروز تولد پیچک
فال روزانه امروز تولد بیتوته
فال روزانه امروز تولد برترین ها



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nicetome

جملات کوتاه عاشقانه و زیبا

عکس های عاشقانه

می ترسم کسی جایم را در قلبت بگیرد

بوی تنت را بگیرد

آغوشت را از من بگیرد

چه احساس مبهمی است حسادت !

عکس عاشقانه

جملات کوتاه عاشقانه و زیبا

دلگیرم

از کسی که مرا غرق خودش کرد!

اما نجاتم نداد …

جملات کوتاه عاشقانه و زیبا

اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن

وقتی که تزریق هوای تو باشد …

معشوقه ای پیدا کرده ام به نام روزگار

این روزها مرا در آغوش خویش سخت به بازی گرفته است

یادت را از من نگیر

بگذار من هم مثل سهراب بگویم دلخوشی ها کم نیست

 

عکس عاشقانه جدید و عکس های عاشقانه جدید

 

عکس عاشقانه نوشته های و عکس نوشته های عاشقانه خفن

 

عکس عاشقانه متن دار و عکس متن دار عاشقانه زیبا

 

عکس های عاشقانه و تصاویر عاشقانه



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nicetome

خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست

حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست

چه درونم تنهاست و در این تنهایی

شاخه ی خشک نگاهم گل چشمانت را می جوید

تلخ ترین حرف دوستت دارم اما …

شیرین ترین حرف  … اما دوستت دارم

رسیده ام به حس برگی که می داند

باد از هر طرف که بیاید سرانجامش افتادن است

خواستم بگم همیشه محتاج همین نگاهم

فقط آروم به گوشیت نگاه کن

نذار گذر زمان خسته یا دلگیرش کنه

فهمیدن عشق را چه مشکل کردند

ما را ز درون خویش غافل کردند

انگار کسی به فکر ماهی ها نیست

سهراب بیا که آب را گل کردند

گفتی که دگر در تو چنان حوصله ای نیست

گفتم که مرا دوست نداری گله ای نیست

رفتی و خدا پشت و پناهت به سلامت

بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست

سهمم از وصل تو کم نیست ، همین دیشب بود

روی یک کاغذِ تر ، بوسه زدم نامت را

جملات کوتاه عاشقانه و زیبا

آدم های خوب نه خاطره اند نه تاریخ

بلکه حقیقت روزگارند درست مثل خودت

 

عکس های عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه جدید و عکس های عاشقانه جدید

 

عکس عاشقانه نوشته های و عکس نوشته های عاشقانه خفن

 

عکس عاشقانه متن دار و عکس متن دار عاشقانه زیبا

 

عکس های عاشقانه و تصاویر عاشقانه



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nicetome

تله فیلم واژه است که از سال 1383 به فیلم هایی اطلاق شد که نه ساختار سینمایی کامل دارند و نه صرفا مجموعه ی تلویزیونی هستند واژه تله فیلم از تله + فیلم تشکیل شده یعنی فیلم تلویزیونی . یعنی فیلم که قابلیت پخش در سینما را ندارد و عناصر سینمایی را ندارد .تله فیلم همان سریال است که در 90 دقیقه خلاصه شده باشد . این فیلم ها فقط کمیت دارند و کیفیت ندارند البته اکثر غریب به اتفاق این فیلم ها این طور هستند . در بین استثنا هم وجود دارد مانند تله فیلم حبیب یا تله فیلم تنهایی که در اولی حمید فرخ نژاد و در فیلم دوم شهاب حسینی بازی درخشانی ارائه دادند و باعث شدند که این تله فیلم ها درخشیده شونددر واقع باز هم ستاره های سینمایی بودند که این استثنا را بوجود آوردند . ببنده وقتی تله فیلم میبیند نباید توقع سرگرم شدن (که اصلی ترین مزیت سینما و تلویزیون است) را داشته باشد زیرا ساختار این فیلم ها به دلیل کم خرج بودن اغلب ضعیف است . حال سوال پیش می آید که دلیل ساخت این فیلم ها چیست ؟! که باید اول از همه از مدیران صدا و سیما پرسیده شود اما جواب هایی که به ذهن هر ببینده این آثار می رسد این است که مدیران یا مسئولان با این آثار کمیت کار خود را بالا میبرند و کمیت چیزی است که گاهی اوقات مدیران به فکر آن هستند . 

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید

با گسترش شبکه های تلویزیونی دیجیتالی که بصورت سرسام آور درحال نشان دادن سریال ها یا فیلم های تکراری هستند ، ساخت "تله فیلم" راه حلی است که مسئولان آن را انتخاب کردند برای پر کردن کنداکتور شبکه های تلویزیونی خودشان . کمیت و تعداد این آثار از فیلم های سینمایی ایرانی هم پیشی گرفته است و ساخت این آثار همچنان با شدت ادامه دارد .

تله فیلم ها اغلب سفاشی هستند یعنی بودجه ای را سازمانی در اختیار فیلمساز میگذارد تا فیلمی با موضوع مورد نظر ساخته شود و اغلب این آثار برای زمان حال ساخته می شوند یعنی مخاطب آن ها فقط زمان حال است اینجا دو مورد است که از ماندگاری تله فیلم جلوگیری میکند اول سفارشی بودن آن و دوم زمان حال بودن آن .بصورتی یک تله فیلم را تبدیل به یک روزنامه میکند روزنامه ای که از اوضاع و احوال امروز جامعه مینویسد . پس مخاطبی که در سال های بعد به تماشای این آثار نمینشیند .

در 31 امین جشنواره فجر فیلم سازان اول ثابت کردند که اگر مورد توجه و مورد حمایت قرار گیرند جواب اعتماد مسئولین را میدهند . و فیلم های درخور توجه و قابل قبولی ساخت شد .

حال اگر این هزینه هایی که برای ساخت آثار بی کیفیت در تلویزیون میشود به فیلم سازان جوان سینما تعلق گیرد و بودجه بیشتری به آن ها پرداخت شود که بتوانند آثار ماندگارتری تولید کنند برای سینمای ایران بهتر نیست ؟! 

دانلود فیلم سینمایی ایرانی جدید رایگان و خارجی

دانلود فیلم ایرانی و خارجی جدید با لینک مستقیم رایگان

دانلود فیلم ایرانی جدید و خارجی 2017

دانلود فیلم ایرانی جدید و سریال کره ای خارجی 2017



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nicetome
سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین - مهدی تهرانی:
سینمای ابر قهرمانی (Superhero) عمدتا برای تجلیل و روایت از فردی مثبت که دارای قدرت‌های ویژه ای‌است ساخته می‌شود. دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) روایت کننده چنین داستان‌هایی است.

ساخت و ساز در ژانر قهرمانی و ابرقهرمانی در 3 دهه اخیر ثابت کرده که این آثار اگر توسط کارگردانان خلاق ساخته شوند این ژانر حتی می‌تواند به لحاظ منطق سینمایی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. سری فیلم‌های بتمن ساخته کریستوفر نولان شاهد این مدعا است.

  • مجله ژانر

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید

در ژانر قهرمانی بیش از هر مقوله‌ای بحث خوش ساخت بودن و ایفای نقش کاراکترهااست که اهمیت دارد. چرا که داستان در این ژانر اهمیت خود را از دست داده و چشم نوازی باورپذیر؛ بهترین راهکار و احتمالا جزو قوانین نانوشته ژانر شده است.

البته در میان خیل عظیم ابرقهرمانان این روزهای سینما مانند "بتمن"، "سوپرمن"؛ "اسپایدرمن"،"آیرون من"؛ "کاپیتان آمریکا"؛ "  ایکس من" و چه آنهایی که موردی می‌آیند و می‌روند مثل "دایورجنت" و "لاک پشت‌های نینجا" فرهنگ غالب؛ جهانشمول نیست. با اینهمه فیلم‌های ابرقهرمانی اگر داخل سیاست نشوند می‌توانند فیلم‌هایی با مضامین سطحی و دم دستی جلوه‌گری کنند که اوقات فراغت را فقط پر می‌نمایند.

دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) یک دنیای داستانی است که محور مجموعه فیلم‌هایی ابرقهرمانی می‌باشد که بر پایهٔ شخصیت‌های کمیک‌بوک‌هایمارول کامیکس ساخته می‌شوند. مارول استودیوز، استودیو و سازندهٔ اصلی این فیلم‌هاست. این مجموعه شامل انتشار کمیک‌بوک‌ها، فیلم‌های کوتاه و مجموعه‌های تلویزیونی نیز است. این دنیای مشترک، شبیه دنیای مشترک مارول در کمیک‌ها، با تقاطع داستانی فیلم‌ها، بازیگران و دست‌اندرکاران مشترک شکل گرفته است. کلارک گرگ در نقش مأمور فیل کولسن در بیشتر  داستان‌ها حضور داشته است.

مرد آهنی (۲۰۰۸) نخستین فیلمی بود که از این مجموعه منتشر شد و فاز اول دنیای سینمایی مارول را کلید زد و با ساخت انتقام‌جویان (۲۰۱۲) فاز اول به پایان رسید. مرد آهنی ۳ (۲۰۱۳) آغازگر فاز دوم مارول بود و این فاز با فیلم مرد مورچه‌ای (۲۰۱۵) به پایان رسید. مارول فاز سوم را با فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۶) آغاز کرد. این دنیا با انتشار کمیک‌های مربوط به دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۱۰ گسترش یافت و با فیلم‌های کوتاهی به نام تک‌برداشت‌های مارول در سال ۲۰۱۱ این گسترش ادامه پیدا کرد. با ساخت سریال مأموران شیلد، پای این دنیا به تلویزیون نیز باز شد. مارول در حال آماده‌سازی چندین فیلم و سریال است.

دانلود فیلم سینمایی ایرانی جدید رایگان و خارجی

دانلود فیلم ایرانی و خارجی جدید با لینک مستقیم رایگان

دانلود فیلم ایرانی جدید و خارجی 2017

دانلود فیلم ایرانی جدید و سریال کره ای خارجی 2017

این مجموعه، پرفروشترین مجموعه فیلم تاریخ و اولین مجموعه فیلم پرفروش سینمای آمریکاست و همچنین الهام‌بخش شرکت‌های کمیک و کمپانی‌های فیلمسازی دیگر، برای ایجاد یک دنیای مشترک بوده است.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nicetome

زمانی که یک حساب کاربری در تلگرام میسازید، میتوانید یک عکس برای پروفایل آن قرار دهید و این عکس قابل تغییر نیز هست. شما میتوانید عکس های جدیدی روی پروفایل خود قرار دهید و آن را عوض کنید.

 

در این مطلب آموزش تغییر عکس پروفایل تلگرام را برای شما آماده کرده ایم.

عکس پروفایل خفن پسرانه   عکس پروفایل دخترونه خاص   عکس پروفایل عاشقانه برای تلگرام    عکس پروفایل دخترونه زیبا   عکس پروفایل خفن مردانه

عکس پروفایل زنانه خاص  عکس پروفایل عاشقانه تلگرام  عکس پروفایل غمگین دخترونه  عکس پروفایل دخترونه قشنگ

 

ابتدا وارد تلگرام شوید و به تنظیمات بروید.

 

برای ورود به تنظیمات در اندروید تصویر را از چپ به راست بکشید و روی Settings کلیک کنید. و در آیفون نیز روی تب Settings کلیک کنید.

عکس پروفایل تلگرام عاشقانه غمگین دخترونه زیبا و پسرانه خفن خاص

در گوشی های آیفون روی Set Profile Picture کلیک کنید تا بتوانید عکس خود را انتخاب کنید. در اندروید نیز با کلیک روی علامت دوربین میتوانید عکس خود را حذف کنید یا عکس جدیدی برای خود انتخاب کنید.

عکس پروفایل عاشقانه,عکس پروفایل,عکس پروفایل دخترونه,عکس پروفایل پسرانه,عکس پروفایل برای پروفایل,عکس پروفایل زیبا برای پروفایل,عکس پروفایل زیبا,عکس پروفایل تلگرام,عکس پروفایل غمگین برای پروفایل



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nicetome
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nicetome

مشترکین ایرانسل می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک ها کارت شارژ ایرانسل خریداری نمایند. برای استفاده از این روش ابتدا کارت بانکی خود را در خودپرداز های بانک طرف قرار داد ایرانسل وارد نمایید سپس در صفحه ی اصلی گزینه خرید شارژ را انتخاب نمایید و سپس گزینه ی ایرانسل را انتخاب کنید.

حال مبلغ شارژی را که نیاز دارید از بین گزینه های، شارژ هزار تومانی، دو هزار تومانی، 5 هزار تومانی، 10 هزار تومانی و 20 هزار تومانی انتخاب نمایید.

پس از این مرحله خودپرداز رسیدی را چاپ می نماید که کد شارژ بر روی آن درج شده است کد شارژ را می توانید با کد دستوری زیر وارد نمایید: #کد شارژ 12 یا 16 رقمی*141*

بانک هایی که طرف قرار داد ایرانسل می باشند و می توان با استفاده از خودپرداز های آن ها شارژ تهیه نمود به شرح زیر می باشد:پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه تعاون، دی، سپه، سرمایه، سینا،  موسسه اعتباری توسعه، صادرات، کشاورزی، اقتصاد نوین، ملت، آینده، ملی.

 


:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nicetome
بهینه‌سازی موتور جستجو، (به انگلیسی: Search engine optimization)، به اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)، یک روند مناسب برای بهبود دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج یک موتور جستجوی طبیعی و یا الگوریتمی است.
بطور کلی وب  گاه‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند. «سئو» توانایی انواع جستجو را دارد، از جمله: جستجوی تصاویر، مکانی، جستجوی ویدئو، جستجوی علمی، جستجوی خبری و صنعت خاص در رأس موتور جستجو هستند.
به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، «سئو» به چگونگی کارکردن موتورهای جستجو و اینکه چه چیزی جستجو می‌شود، رسیدگی می‌کند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ شده و اینکه کدام یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد. بهینه‌سازی وب سایت شامل توسعه مطالب موجود در خود سایت و اچ‌تی‌ام‌ال وبرنامه‌نویسی مربوط به هر دو و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیتهای نمایه سازی در موتور  جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده و یا لینک‌های ورودی، از دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است. در کل «سئو» به معنی بهینه‌سازی موتور جستجو است.


:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()